WYBIERZ KLUB
Manhattan
Rental Park
Wejherowo
Przymorze
Chelm
Riviera
Alchemia
Suchanino
Sopot
  Oferta
1

Siłownia - kardio

Siłownia klubu Tiger Gym obejmuje ponad 30 stanowisk ze sprzętem renomowanej marki Techno Gym. Oprócz maszyn wzmacniających duże grupy mięśniowe do dyspozycji są również stanowiska kardio: stacjonarne rowery, bieżnie i maszyny eliptyczne.

Każdy Klient rozpoczynający ćwiczenia w klubie Tiger Gym otrzymuje indywidualny program treningowy, przygotowany przez doświadczonych specjalistów, dostosowany do jego potrzeb i możliwości.

1

Zajęcia ruchowe

Modelujące sylwetkę

ABT (ang. abdominal, buttocks, thighs)
Celem zajęć jest wzmocnienie i wymodelowanie mięśni: pośladków, ud oraz brzucha. Ćwiczenia wykonywane systematycznie pomogą Ci uzyskać jędrne pośladki, zgrabne i mocne nogi, płaski brzuch oraz wzmocnić mięśnie grzbietu. Zajęcia polecane dla wszystkich.

BS (ang. body sculpt)
Celem zajęć jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Ćwiczenia wykonywane statycznie i w wolnym tempie efektywnie wzmacniają mięśnie nóg i pośladków, a wykorzystane obciążenie w postaci hantli lub/i gum pomogą wymodelować mięśnie ramion. Nie zapominamy również o ćwiczeniach na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia polecane dla wszystkich.

POWER PUMP
Podczas zajęć wykorzystujemy sztangi i obciążenie od 1 do 18kg, które dobierasz sam/a w zależności od ćwiczenia oraz stopnia Twojego wytrenowania. Znakomity trening całego ciała. Zajęcia polecane dla wszystkich.

PIŁKI

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek i lekkich hantli. Zajęcia te mogą mieć dwojaki charakter: wolnych ćwiczeń wyrabiających równowagę mięśniową i wzmacniających mięśnie całego ciała przy jednoczesnym odciążeniu kręgosłupa lub dynamicznych zajęć, kształtujących mięśnie całego ciała. Szczególnie polecane dla osób z bólem stawów kolanowych i kręgosłupa. Odpowiedni trening dla każdego.

TUBING GYM

Zajęcia wzmacniające górne i dolne partie mięśniowe ciała przy wykorzystaniu specjalnych gum o różnym stopniu rozciągliwości.Tubing (guma) zmusza mięśnie do większego wysiłku niż na standardowych zajęciach wzmacniających. Zajęcia polecane dla wszystkich.

Ogólnorozwojowe

TBC (ang. total body conditioning)
Zajęcia ogólnorozwojowe, mające na celu poprawić wydolność, wytrzymałość mięśniową i koordynację całego ciała. Podczas lekcji wykorzystujemy różne przybory m.in. step, gumy, piłki i hantle, dzięki którym wykonywane ćwiczenia przynoszą zamierzone efekty w postaci silnych, mocnych mięśni, proporcjonalnej sylwetce oraz spalonej zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia polecane dla wszystkich.

STEP

Zajęcia choreograficzne prowadzone na specjalnej platformie. Poprzez naukę choreografii na stepie poprawiamy koordynację i pamięć ruchowa, wzmacniamy mięśnie nóg i pośladków oraz spalimy tkankę tłuszczową. Efektem lekcji jest układ choreograficzny na stepie, który sprawia ogromną radość i satysfakcję oraz chęć powrotu na następną lekcję. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny wpływa na poprawę koordynacji ruchowej i stabilizacji stawów, dzięki czemu zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji podczas ćwiczeń. Korzyści wynikają głównie z tego, że trening kładzie nacisk na naturalne zdolności ciała w ruchu w trzech anatomicznych płaszczyznach.

SPEEDBALL
SPEEDBALL Fitness to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów, bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego. Jest to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Ćwiczenia stanowią kombinację elementów sztuk walki, ćwiczeń funkcjonalnych i ograniczonej do minimum choreografii. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają umysł.

TIGER CROSS

Chcesz poprawić swoją szybkość, wytrzymałość, zwinność, elastyczność, siłę, równowagę i koordynację? Jeśli tak, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Trening Tiger Cross zawiera wiele ćwiczeń złożonych, które wzmacnią siłę tułowia, świetnie wyrzeźbią brzuch i spalą kalorie jak żaden inny trening. Zajęcia przeznaczone są dla osób wysportowanych fizycznie, bez żadnych kontuzji.

XCO
Wyjątkowe zajęcia umożliwiające jednoczesną pracę wielu grup mięśniowych dzięki użyciu specjalnie zaprojektowanych hantli z granulatem przesuwającym się w trakcie ruchu. Sposób ćwiczenia - wykonywanie szybkich ruchów z energicznym zatrzymaniem - wpływa na zwiększenie wytrzymałości, koordynacji, siły i elastyczności ciała. Do tego 33% więcej spalonych kalorii i dodatkowe pobudzenie. Zajęcia dla każdego.

30/30
Wyjątkowe zajęcia, będące połączeniem intensywnej pracy nad wzmocnieniem i wymodelowaniem mięśni brzucha, pośladków, nóg i ramion.
Pierwsze 30 minut lekcji to krótka rozgrzewka oraz ćwiczenia wyrzeźbiające i wzmocniające pośladki, uda i ramiona. Kolejne 30 minut to ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz grzbietu.
Koncentracja nad tymi partiami kobiecego ciała pozwala szybko zauważyć efekty ćwiczeń.
Urozmaiceniem zajęć 30x30 jest zmienne pierwsze 30 minut, tzn. co miesiąc zmieniamy partie ciała koncentrując się nad inną częścią tj.: pośladki, ramiona oraz nogi. Druga część lekcji pozostaje bez zmian, tzn. ćwiczenia na mięśnie brzucha zawsze 30 minut.

DeepWORK™
Nowy i wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego. Program zajęć bazuje na koncepcji Yin i Yang, który zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe. Początek treningu to spokojna, łatwa i funkcjonalna rozgrzewka z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała, która wraz z upływem czasu pobudza nasze mięśnie i pozwala im przejść do części głównej treningu. W tej części przeplatają się elementy dynamiczne z ćwiczeniami koordynacyjnymi, statycznymi i statyczno – dynamicznymi. Lekcja kończy się rozluźniającym całe ciało i uspokajającym oddech relaksem. Każdy z uczestników zajęć ćwiczy w swoim tempie, koncentruje się na synchronicznej pracy całego ciała a elementy wytrzymałościowe pozwalają dojść do granic swoich możliwości treningowych. Jeśli chcesz poczuć nowy wymiar treningu funkcjonalnego - zapraszamy na DeepWork.

POWER SKI
Celem zajęć jest podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wzmocnienie mięśni nóg, ramion, brzucha i grzbietu oraz zwiększenie wydolności tlenowej organizmu. Podczas lekcji będziemy pracować również nad zwiększeniem gibkości oraz nad poprawą równowagi, szybkości i wytrzymałości. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom przetrwacie sezon zimowy bez kontuzji i będziecie się mogli cieszyć "białym szaleństwem" na 100%.

FACTS®
FACTS® jest kompleksowym funkcjonalnym treningiem całego ciała. „Trenując mięśnie niekiedy zapominamy o wzorcach ruchowych, podczas gdy trenujemy wzorce ruchowe nigdy nie zapomnimy o mięśniach”. FACTS traktuje ciało jako jedność. Trening jest prosty, jedna z jego zasad brzmi „keep it simple” – przeznaczony dla uczestników na wszystkich poziomach zaawansowania, dzięki stosowaniu opcjonalności przy każdym ćwiczeniu. Lekcja składa się z trzech różnych, ale nieodłącznych elementów: MOVEMENT – nauka mobilności, stabilności, balansu, świadomości
ciała i czucia głębokiego, HIT – funkcjonalny trening interwałowy, praca nad siłą mięśniową oraz FASCIAL – aktywna regeneracja i praca z powięziami.

Taneczne

Zumba
Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.
Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

4STREATZ®
To wyjątkowe połączenie tańca i fitnessu. Uczestnicy otrzymują dawkę dynamicznej zabawy, na którą składają się ruch, prostota i radość. Nieskomplikowany układ kroków w połączeniu z motywującą muzyką i pozytywną energią. Kombinacja kroków znanych z salsy, hip hopu, house‘u, jazzu i klasycznego aerobiku gwarantuje oszałamiające taneczne przeżycia. Zgodnie z nowoczesnymi założeniami fizjologii wysiłku 4STREATZ® łączy efektywny trening interwałowy ze współczesnym dance aerobikiem. Non stop FUN, MUSIC, DANCE, FATBURNING. Proste kroki, nieskomplikowana choreografia, spalanie kalorii.

LATINO
Latino to proste kroki fitness połączone z tańcami latynoamerykańskimi np. salsa, cha-cha, samba. Do tego gorąca i porywająca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i pozwoli spalić wiele kalorii. Zajęcia wygrywają swoją różnorodnością i tym, że na każdych zajęciach pojawia się nowe połączenie kroków do nowej muzyki. Nie musisz umieć tańczyć! Najważniejsza jest zabawa! To świetna alternatywa dla osób, które chcą się trochę poruszać, a nie lubią standardowych lekcji w szkole tańca.
Efekty:
- spalanie tkanki tłuszczowej
- poprawa metabolizmu
- lepsze samopoczucie i rozluźnienie
- poprawa kondycji


Mentalne

JOGA
Połączenie ciała i umysłu w jedną harmonię. Twoje ciało będzie czuło i mogło więcej. Joga to nie tylko ćwiczenia, to filozofia i sposób na życie .To świadomość swojego ciała i umysłu, bycie panem swojego siebie i poczucia, że nic nie jest wstanie na nas wpłynąć wbrew naszej woli. Jogę ćwiczy się po to, by ciało nie przeszkadzało umysłowi w skupieniu i w osiągnięciu stanu, który jest dla człowieka komfortem bycia. Joga jest podróżą w poszukiwaniu energii - naszej własnej i tej ze świata zewnętrznego...

HATHA JOGA
Głównym celem zajęć jest szeroko rozumiana profilaktyka. Udział w zajęciach polecamy wszystkim chcącym rozpocząć ćwiczenia – szczególnie osobom, które w ostatnim czasie miały mało ruchu lub mają wątpliwości co do sprawności ciała. Będziemy uczyć się, jak prawidłowo wydłużać kręgosłup, jak nie narażać stawów na przeciążenie i jak oddychać, by zrelaksować się w asanie. Ćwiczenia są proste, wygodne, oparte na klasycznych wzorcach asan.
Asany są  dostosowane do aktualnego samopoczucia i możliwości osób ćwiczących. Zawsze będą też wykonywane z uwzględnieniem zasad anatomii i biomechaniki. Zajęcia składają się z ćwiczeń oraz relaksacji. Gwarantujemy, że każdy da sobie radę. Kręgosłup będzie Wam wdzięczny!

PILATES
Ćwiczenia oparte na wzmacnianiu mięśni głębokich brzucha. Odpowiednia praca oddechowa umożliwia pełne wykorzystanie siły mięśni, wzmacniając je i wysmuklając. System Pilates to lecznicze ćwiczenia budujące gorset mięśniowy kręgosłupa, zmniejszające jego bóle i przywracające mu sprawność ruchową.
Zajęcia o średniej i dużej intensywności (wolne tempo), przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem oraz chcących uzyskać szczupłą sylwetkę.Zajęcia dla każdego.

STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające, relaksujące,oddechowe,prowadzone przy spokojnej muzyce.Dzięki stretchingowi zwiększa się ruchomość stawów oraz naturalna zdolność mięśnia do skurczu. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Relaksacyjna muzyka, przyjemny klimat i spokojnie prowadzona lekcja gwarantują odprężenie po trudach dnia czy zakończonym treningu. Zajęcia dla każdego.
1

Spinning

LEE - Low End Endurance

  • Zajęcia o niskiej- średniej intensywności (65%- 75% HRMax)
  • Budują bazę wydolnościową
  • Poprawiają pracę układu krążeniowo- oddechowego i wzmacniają serce
  • Przyśpieszają metabolizm tłuszczy
  • Obniżają ciśnienie krwi i poziom cholesterolu
  • Redukują stres i napięcie mięśniowe
  • Zajęcia dla wszystkich

HEE - Hi End Endurance

  • Zajęcia o średniej intensywności (75%- 85% HRMax)
  • Poprawiają pracę układu krążeniowo- oddechowego
  • Zwiększają metabolizm (głównie glikogenu)
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Zwiększają poziom umiejętności
  • Zajęcia dla wszystkich

INTERVAL

  • Zajęcia o wysokiej intensywności ( maksymalnie 95% HRMax)
  • Poprawiają wydolność organizmu, szczególnie wydolność tlenową
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Pomagają utrzymać wysoki poziom (szczyt) wydolności fizycznej
  • Zajęcia dla zaawansowanych

HEE SHAPE

  • Zajęcia o średniej intensywności ( 75%-85%)
  • 45 minut jazdy na rowerze zakończone 10 minutowym wzmacnianiem lokalnym mięśni ramoin i brzucha.
  • Zajęcia dla wszystkich.
  • Zajęcia dla zaawansowanych
1

Trening personalny

Trening Personalny to jedna z najbardziej efektywnych form treningu. Indywidualnie dobrany program treningowy, stała opieka trenera, który czuwa nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń pozwolą na szybkie i bezpieczne osiągnięcie celu. Dzięki kontroli efektów i monitoringowi postępów trener w odpowiednim momencie wprowadza zmiany w plany treningowe co pozwola na maksymalizację efektów. W chwilach słabości trener zawsze zmobilizuje, a ponadto podzieli się fachową wiedzą z zakresu dietetyki i suplementacji. Trening personalny połączony z odpowiednią dietą to najszybsza droga do sprawnego i zdrowego ciała.



facebook
praca
partnerzy