WYBIERZ KLUB
Manhattan
Rental Park
Wejherowo
Przymorze
Chelm
Riviera
Alchemia
Suchanino
  Oferta
1

Siłownia - kardio

Siłownia klubu Tiger Gym obejmuje ponad 30 stanowisk ze sprzętem renomowanej marki Techno Gym. Oprócz maszyn wzmacniających duże grupy mięśniowe do dyspozycji są również stanowiska kardio: stacjonarne rowery, bieżnie i maszyny eliptyczne.

Każdy Klient rozpoczynający ćwiczenia w klubie Tiger Gym otrzymuje indywidualny program treningowy, przygotowany przez doświadczonych specjalistów, dostosowany do jego potrzeb i możliwości.

1

Zajęcia ruchowe

Modelujące sylwetkę

ABT (brzuch, pośladki, uda)
Celem zajęć jest wzmocnienie i wymodelowanie mięśni pośladków, ud oraz brzucha. Ćwiczenia wykonywane systematycznie pomogą uzyskać jędrne pośladki, zgrabne i mocne nogi, płaski brzuch oraz wzmocnić mięśnie grzbietu. Zajęcia polecane dla wszystkich.

BS (ang. body sculpt)
Celem zajęć jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Ćwiczenia wykonywane statycznie i w wolnym tempie efektywnie wzmacniają mięśnie nóg i pośladków, a wykorzystywane obciążenie w postaci hantli lub/i gum pomogą wymodelować mięśnie ramion. Nie zapominamy również o ćwiczeniach na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia polecane dla wszystkich.

POWER PUMP
Podczas zajęć wykorzystujemy sztangi i obciążenie od 1 do 18kg, które dobierasz sam/a w zależności od ćwiczenia oraz stopnia Twojego wytrenowania. Znakomity trening całego ciała. Zajęcia polecane dla wszystkich.

PIŁKI

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek i lekkich hantli. Zajęcia te mogą mieć dwojaki charakter: wolnych ćwiczeń wyrabiających równowagę mięśniową i wzmacniających mięśnie całego ciała przy jednoczesnym odciążeniu kręgosłupa lub dynamicznych zajęć, kształtujących mięśnie całego ciała. Szczególnie polecane dla osób z bólem stawów kolanowych i kręgosłupa. Trening odpowiedni dla każdego.

30/30
Wyjątkowe zajęcia, będące połączeniem intensywnej pracy nad wzmocnieniem i wymodelowaniem mięśni brzucha, pośladków, nóg i ramion.
 Pierwsze 30 minut lekcji to krótka rozgrzewka oraz ćwiczenia wyrzeźbiające i wzmocniające pośladki, uda i ramiona. Kolejne 30 minut to ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz grzbietu.
 Koncentracja nad tymi partiami kobiecego ciała pozwala szybko zauważyć efekty ćwiczeń.
 Urozmaiceniem zajęć 30x30 jest zmienne pierwsze 30 minut, tzn. co miesiąc zmieniamy partie ciała koncentrując się nad inną częścią tj.: pośladki, ramiona oraz nogi. Druga część lekcji pozostaje bez zmian, tzn. ćwiczenia na mięśnie brzucha (zawsze 30 minut).

KETTLEBELL
-

PŁASKI BRZUCH
Zajęcia mające na celu wyrzeźbienie i wzmocnienie mięśni brzucha oraz grzbietu. Ćwiczenia w pozycjach wysokich i niskich angażujące ciężar własnego ciała pozwalają zaangażować mięśnie globalne i głębokie mięśnie brzucha.

TIGER SHAPE
Wyjątkowe zajęcia prowadzone przez dwóch instruktorów. Dwie osoby zadbają o Twoją technikę, bezpieczeństwo i sposób wykonywania ćwiczeń. Urozmaicone i ciekawe podejście do lekcji wzmacniającej. Podwójna energia - Podwójna siła - Podwójna motywacja!

Ogólnorozwojowe

TBC (ang.total body conditioning)
Zajęcia ogólnorozwojowe mające na celu poprawić wydolność, wytrzymałość mięśniową i koordynację całego ciała. Podczas lekcji wykorzystujemy różne przybory m.in. step, gumy, piłki i hantle, dzięki którym wykonywane ćwiczenia przynoszą zamierzone efekty w postaci silnych i mocnych mięśni, proporcjonalnej sylwetki oraz spalonej zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia polecane dla wszystkich.

STEP
Zajęcia choreograficzne prowadzone na specjalnej platformie. Poprzez naukę choreografii na Stepie poprawiamy koordynację i pamięć ruchową, wzmacniamy mięśnie nóg i pośladków oraz spalimy tkankę tłuszczową. Efektem lekcji jest układ choreograficzny na Stepie, który sprawia ogromną radość i satysfakcję oraz chęć powrotu na następną lekcję. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

STEP FUNKCJONALNY
Trening z ciężarem własnego ciała, z wykorzystaniem platformy- stepu. Zajęcia rozpoczynamy od bazowych kroków choreograficznych na stepie, które w toku lekcji zamieniamy na podstawowe elementy kalisteniki, głównie: przysiady, podpory, pompki. Ten wyjątkowy trening ciała w ruchu sprawia, że pracuje ono naturalnie, funkcjonalnie, w sposób złożony, holistyczny. Zajęcia średniozaawansowane, wymagające koordynacji, synergii, równowagi w ciele, skupienia.

SPEEDBALL
SPEEDBALL Fitness to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego. Jest  to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Ćwiczenia stanowią kombinację elementów sztuk walki, ćwiczeń funkcjonalnych i ograniczonej do minimum choreografii. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają umysł.

XCO
Wyjątkowe zajęcia umożliwiające jednoczesną pracę wielu grup mięśniowych dzięki użyciu specjalnie zaprojektowanych hantli z granulatem przesuwającym się w trakcie ruchu. Sposób ćwiczenia - wykonywanie szybkich ruchów z energicznym zatrzymaniem - wpływa na zwiększenie wytrzymałości, koordynacji, siły i elastyczności ciała. Do tego 33% więcej spalonych kalorii i dodatkowe pobudzenie. Zajęcia dla każdego.

TRENING FUNKCJONALNY
Trening funkcjonalny wpływa na poprawę koordynacji ruchowej i stabilizacji stawów, dzięki czemu zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji podczas ćwiczeń. Korzyści wynikają głównie z tego, że trening kładzie nacisk na naturalne zdolności ciała w ruchu w trzech anatomicznych płaszczyznach.

TABATA
Krótki trening metaboliczny o bardzo wysokiej intensywności, angażujący praktycznie wszystkie mięśnie naszego ciała. Dzięki czemu bardzo podkręca metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, a także poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową). Najważniejszą zasadą Tabaty jest dawanie z siebie 100% możliwości! Ćwiczenia wykonywane regularnie w szybkim czasie pozwalają osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

TIGER CROSS
Chcesz poprawić swoją szybkość, wytrzymałość, zwinność, elastyczność, siłę, równowagę i koordynację? Jeśli tak, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Trening Tiger Cross zawiera wiele ćwiczeń złożonych, które wzmacnią siłę tułowia, świetnie wyrzeźbią brzuch i spalą kalorie jak żaden inny trening. Zajęcia przeznaczone są dla osób wysportowanych fizycznie, bez żadnych kontuzji.

DeepWORK™
Nowy i wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego. Program zajęć bazuje na koncepcji Yin i Yang, który zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe. Początek treningu to spokojna, łatwa i funkcjonalna rozgrzewka z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała, która wraz z upływem czasu pobudza nasze mięśnie i pozwala im przejść do części głównej treningu. W tej części przeplatają się elementy dynamiczne z ćwiczeniami koordynacyjnymi, statycznymi i statyczno – dynamicznymi. Lekcja kończy się rozluźniającym całe ciało i uspokajającym oddech relaksem. Każdy z uczestników zajęć ćwiczy w swoim tempie, koncentruje się na synchronicznej pracy całego ciała a elementy wytrzymałościowe pozwalają dojść do granic swoich możliwości treningowych. Jeśli chcesz poczuć nowy wymiar treningu funkcjonalnego - zapraszamy na DeepWork.

POWER SKI
Celem zajęć jest podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wzmocnienie mięśni nóg, ramion, brzucha i grzbietu oraz zwiększenie wydolności tlenowej organizmu. Podczas lekcji będziemy pracować również nad zwiększeniem gibkości oraz nad poprawą równowagi, szybkości i wytrzymałości. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom przetrwacie sezon zimowy bez kontuzji i będziecie się mogli cieszyć "białym szaleństwem" na 100%.

Taneczne

Zumba
Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.
Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

4STREATZ®
To wyjątkowe połączenie tańca i fitnessu. Uczestnicy otrzymują dawkę dynamicznej zabawy, na którą składają się ruch, prostota i radość. Nieskomplikowany układ kroków w połączeniu z motywującą muzyką i pozytywną energią. Kombinacja kroków znanych z salsy, hip hopu, house‘u, jazzu i klasycznego aerobiku gwarantuje oszałamiające taneczne przeżycia. Zgodnie z nowoczesnymi założeniami fizjologii wysiłku 4STREATZ® łączy efektywny trening interwałowy ze współczesnym dance aerobikiem. Non stop FUN, MUSIC, DANCE, FATBURNING. Proste kroki, nieskomplikowana choreografia, spalanie kalorii.

DANCE AEROBIC
Na zajęciach spędzić miło czas dobrze się bawiąc i zapominając o stresach. Sama zabawa to jednak nie wszystko, podczas Dance Aerobic poprawisz swoją kondycję, usprawnisz pracę układu oddechowego i krążeniowego. Twoje ruchy nabiorą płynności i gracji, a ciało stanie się jędrne i sprężyste. Podczas zajęć uczymy się układów choreograficznych w stylu dance, co daje dużo frajdy, jednakże kroki są modyfikacją tych znanych Wam fitness’owych, a wszystko odbywa się w tempie i stopniu zaawansowania dopasowanym do grupy.

Mentalne

ZDROWY KRĘGOSŁUP
To bogaty przegląd ćwiczeń jako profilaktyka zdrowotna w pracy z kręgosłupem. Proponowane ćwiczenia służą utrzymaniu, odnowie i poprawie sprawności fizycznej organizmu. To także rozwijanie i polepszanie świadomości własnego ciała. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W lekcji Zdrowego Kręgosłupa zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała. Ponadto wplatane są elementy z innych zajęć, jak stretching czy relaksacja. W trakcie zajęć często wykorzystuje się różne przybory: piłki duże, małe, rollery, dyski sensomotoryczne. Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dobre dla wszystkich osób, niezależnie od wieku i ilości godzin spędzonych w klubie fitness, ponieważ kształtują naszą świadomość ciała, jak również wzmacniają wszystkie podstawowe partie mięśni, aby mogły odciążyć nasz kręgosłup w trakcie wykonywania codziennych czynności. Osoby cierpiące na różnego rodzaju schorzenia, przed przystąpieniem do tych zajęć powinny uzyskać zaświadczenie o braku przeciwwskazań do tego typu aktywności fizycznej.

PILATES
Ćwiczenia oparte na wzmacnianiu mięśni głębokich brzucha. Odpowiednia praca oddechowa umożliwia pełne wykorzystanie siły mięśni, wzmacniając je i wysmuklając. System Pilates to lecznicze ćwiczenia budujące gorset mięśniowy kręgosłupa, zmniejszające jego bóle i przywracające mu sprawność ruchową. Zajęcia o średniej i dużej intensywności (wolne tempo), przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem oraz chcących uzyskać szczupłą sylwetkę. Zajęcia dla każdego.

STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające, relaksujące, oddechowe prowadzone przy spokojnej muzyce. Dzięki stretchingowi zwiększa się ruchomość stawów oraz naturalna zdolność mięśnia do skurczu. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Relaksacyjna muzyka, przyjemny klimat i spokojnie prowadzona lekcja gwarantują odprężenie po trudach dnia czy zakończonym treningu. Zajęcia dla każdego.

FIT SENIOR
To inaczej - Gimnastyka dla seniorów. Świetna propozycja, której głównym celem jest upowszechnianie aktywności fizycznej wśród osób starszych. To najlepszy sposób na odkrycie źródła młodości i witalności. Proponowane zajęcia to zestawy ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie, zwiększają ruchomość stawów i pomagają zwalczać oraz zapobiegać bólom kręgosłupa na wszystkich jego odcinkach. Program zajęć jest dostosowany do możliwości ruchowych uczestników i tak ułożony, by zmniejszyć do minimum ryzyko urazów i kontuzji. Ćwiczenia gimnastyczne dla Seniorów poprawiają kondycję i wytrzymałość, wpływają pozytywnie na ogólne samopoczucie, relaksują i dodają energii. Ponadto, podnoszą wiedzę i umiejętności osób starszych w zakresie ćwiczeń, których regularne wykonywanie sprzyja zdrowiu i kondycji fizycznej. FIT SENIOR to najlepsza recepta na zdrowie i codzienne czerpanie radości z życia.

JOGA
Połączenie ciała i umysłu w jedną harmonię. Twoje ciało będzie czuło i mogło więcej. Joga to nie tylko ćwiczenia, to filozofia i sposób na życie. To świadomość swojego ciała i umysłu, bycie panem swojego siebie i poczucia, że nic nie jest wstanie na nas wpłynąć wbrew naszej woli. Jogę ćwiczy się po to, by ciało nie przeszkadzało umysłowi w skupieniu i w osiągnięciu stanu, który jest dla człowieka komfortem bycia.

HATHA JOGA
Głównym celem zajęć jest szeroko rozumiana profilaktyka. Udział w zajęciach polecamy wszystkim chcącym rozpocząć ćwiczenia – szczególnie osobom, które w ostatnim czasie miały mało ruchu lub mają wątpliwości co do sprawności ciała. Będziemy uczyć się, jak prawidłowo wydłużać kręgosłup, jak nie narażać stawów na przeciążenie i jak oddychać, by zrelaksować się w asanie. Ćwiczenia są proste, wygodne, oparte na klasycznych wzorcach asan.
Asany są  dostosowane do aktualnego samopoczucia i możliwości osób ćwiczących. Zawsze będą też wykonywane z uwzględnieniem zasad anatomii i biomechaniki. Zajęcia składają się z ćwiczeń oraz relaksacji. Gwarantujemy, że każdy da sobie radę. Kręgosłup będzie Wam wdzięczny!

1

Spinning

LEE - Low End Endurance

  • Zajęcia o niskiej- średniej intensywności (65%- 75% HRMax)
  • Budują bazę wydolnościową
  • Poprawiają pracę układu krążeniowo- oddechowego i wzmacniają serce
  • Przyśpieszają metabolizm tłuszczy
  • Obniżają ciśnienie krwi i poziom cholesterolu
  • Redukują stres i napięcie mięśniowe
  • Zajęcia dla wszystkich

HEE - Hi End Endurance

  • Zajęcia o średniej intensywności (75%- 85% HRMax)
  • Poprawiają pracę układu krążeniowo- oddechowego
  • Zwiększają metabolizm (głównie glikogenu)
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Zwiększają poziom umiejętności
  • Zajęcia dla wszystkich

INTERVAL

  • Zajęcia o wysokiej intensywności ( maksymalnie 95% HRMax)
  • Poprawiają wydolność organizmu, szczególnie wydolność tlenową
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Pomagają utrzymać wysoki poziom (szczyt) wydolności fizycznej
  • Zajęcia dla zaawansowanych

HEE SHAPE

  • Zajęcia o średniej intensywności ( 75%-85%)
  • 45 minut jazdy na rowerze zakończone 10 minutowym wzmacnianiem lokalnym mięśni ramoin i brzucha
  • Zajęcia dla wszystkich
  • Zajęcia dla zaawansowanych
1

Trening personalny

Trening Personalny to jedna z najbardziej efektywnych form treningu. Indywidualnie dobrany program treningowy, stała opieka trenera, który czuwa nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń pozwolą na szybkie i bezpieczne osiągnięcie celu. Dzięki kontroli efektów i monitoringowi postępów trener w odpowiednim momencie wprowadza zmiany w plany treningowe co pozwola na maksymalizację efektów. W chwilach słabości trener zawsze zmobilizuje, a ponadto podzieli się fachową wiedzą z zakresu dietetyki i suplementacji. Trening personalny połączony z odpowiednią dietą to najszybsza droga do sprawnego i zdrowego ciała.

1

Wellness

Sauna fińska

Sauna fińska (sucha) charakteryzuje się wysoką temperaturą (95-105ºC) i niską wilgotnością powietrza (5-15%). Kąpiel w saunie to doskonały sposób na odprężenie, regenerację oraz zwiększenie odporności organizmu. Seanse polecane są głównie dla osób z problemami skórnymi, reumatycznymi, odpornościowymi oraz oddechowymi. Sauna wykonana jest z drewna klasy A oraz afrykańskiej abachi, które zapewniają odpowiednie warunki funkcjonowania sauny.

W Tiger Gym Przymorze znajduje się sauna koedukacyjna oraz sauna wyłącznie dla kobiet.

Łaźnia parowa

Łaźnia parowa to sauna o wilgotności powietrza wynoszącej do 100% i temperaturze dochodzącej do 50ºC. Wskazana jest dla osób, których organizm nie toleruje wysokich temperatur. Kąpiele w łaźni parowej działają kojąco na organizm, obniżają napięcie mięśni, oczyszczają organizm z toksyn oraz doskonale nawilżają i regenerują skórę. Ponadto pomagają w leczeniu chorób dróg oddechowych, układu krążenia oraz schorzeniach reumatycznych.

Jacuzzi

Kąpiel w jacuzzi jest zalecana wszystkim, bez względu na wiek. Regenerujący hydromasaż likwiduje uczucie zmęczenia, łagodzi bóle mięśniowo-stawowe, ponadto przyspiesza przemianę materii i poprawia krążenie. To znakomity sposób na zrelaksowanie się po treningu na siłowni lub po zajęciach ruchowych.

Masaże

MASAŻ KLASYCZNY

Klasyczny masaż służy rozluźnieniu mięśni całego ciała. Odpowiednio wykonany poprawia krążenie oraz ujędrnia skórę. Doskonale odpręża i relaksuje.

MASAŻ RELAKSACYJNY

Pobudza skórę i mięśnie, zmniejszając ich napięcie, przywraca prawidłowy rytm serca oraz poprawia krążenie krwi. Spokojny i rytmicznie wykonany niweluje stres i związane z nim dolegliwości.

MASAŻ ODCHUDZAJĄCO - UJĘDRNIAJĄCY

Wykonywany przy użyciu specjalnych chwytów, masaż ten doskonale wpływa na stan skóry. Szczególnie skuteczny z preparatami antycellulitisowymi i ujędrniającymi.

MASAŻ GORĄCYMI KAMIENIAMI

Najstarsza forma masażu, pochodząca z Dalekiego Wschodu. Masaż ten wykonywany jest za pomocą kamieni pochodzenia wulkanicznego, które odpowiednio magazynują energię podczas nagrzewania, a następnie oddają ją w głąb ciała. Pozwalają tym samym dotrzeć do mięśni wokół kręgosłupa, do których dostęp przy klasycznym masażu jest utrudniony. Tę formę masażu można stosować leczniczo przy chorobach nerek, rwie kulszowej i przeziębieniach.

ZABIEGI GORZKĄ CZEKOLADĄ

Od dawna wiemy, że masło kakaowe zmiękcza i regeneruje skórę. Obecnie w tym samym celu wykorzystujemy także wyciąg z kakaowca, który wykazuje duże właściwości nawilżające, przeciwutleniające, rewitalizujące, tonizujące, a nawet wyszczuplające. Zabieg ten to aromatyczne, zmysłowe doświadczenie, działające nie tylko wygładzająco i odżywczo, ale także chroniące naszą skórę przed fotostarzeniem się.

1

Solarium

Solarium

W Tiger Gym oferujemy możliwość bezpiecznego i komfortowego opalania w solarium z systemem turbo power i opalaczami twarzy. Profesjonalna obsługa doradzi odpowiedni czas opalania, pomoże dobrać kosmetyk oraz wyjaśni obsługę łóżka opalającego.



facebook
praca
partnerzy