WYBIERZ KLUB
Manhattan
Rental Park
Wejherowo
Przymorze
Chelm
Riviera
Alchemia
Suchanino
Sopot
  Oferta
1

Siłownia - kardio

Siłownia klubu Tiger Gym obejmuje ponad 30 stanowisk ze sprzętem renomowanej marki Techno Gym. Oprócz maszyn wzmacniających duże grupy mięśniowe skorzystać można ze stanowisk kardio: stacjonarnych rowerów, bieżni i maszyn eliptycznych.

Każdy Klient rozpoczynający ćwiczenia w klubie Tiger Gym może otrzymać indywidualny program treningowy, przygotowany przez doświadczonych specjalistów, dostosowany do jego potrzeb i możliwości.

1

Zajęcia ruchowe

Modelujące sylwetkę

ABT
To forma aerobiku, która ma na celu wzmocnić i ujędrnić dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki, płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia są bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, zajęcia polecane dla wszystkich. Znakomita forma, jeśli właśnie rozpoczynasz swoją przygodę z fitnessem.

BS (ang. body sculpt)
Celem zajęć jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Ćwiczenia wykonywane statycznie i w wolnym tempie efektywnie wzmacniają mięśnie nóg i pośladków, a wykorzystane obciążenie w postaci hantli lub/i gum pomogą wymodelować mięśnie ramion. Nie zapominamy również o ćwiczeniach na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia polecane dla wszystkich.

PIŁKI

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek i lekkich hantli. Zajęcia te mogą mieć dwojaki charakter: wolnych ćwiczeń wyrabiających równowagę mięśniową i wzmacniających mięśnie całego ciała przy jednoczesnym odciążeniu kręgosłupa lub dynamicznych zajęć, kształtujących mięśnie całego ciała. Szczególnie polecane dla osób z bólem stawów kolanowych i kręgosłupa. Odpowiedni trening dla każdego.

BODY BALL
Zajęcia z wykorzystaniem różnego rodzaju piłek.

PŁASKI BRZUCH
Odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń pomoże w efektywny sposób wzmocnić oraz ukształtować mięśnie brzucha oraz grzbietu, a jednocześnie pozbyć się tkanki tłuszczowej w okolicach talii. Lekcja przeznaczona dla każdego, bez względu na poziom zaawansowania.

ROZMIAR W DÓŁ
Trening mający na celu wzmocnienie i ujędrnienie wszystkich grup mięśniowych odpowiedzialnych za naszą sylwetkę oraz utratę nadmiernej puszystości. Umiarkowane tempo zajęć. Zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja zwiększonemu spalaniu tkanki tłuszczowej. Zajęcia poprzedzone krótką rozgrzewką (bez choreografii) i kończące się 5-minutowym stretchingiem.

CELLULI STOP
Zajęcia kardio połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi.

Ogólnorozwojowe

TBC (ang. total body conditioning)
Zajęcia ogólnorozwojowe, mające na celu poprawić wydolność, wytrzymałość mięśniową i koordynację całego ciała. Podczas lekcji wykorzystujemy różne przybory m.in. step, gumy, piłki i hantle, dzięki którym wykonywane ćwiczenia przynoszą zamierzone efekty w postaci silnych, mocnych mięśni, proporcjonalnej sylwetce oraz spalonej zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia polecane dla wszystkich.

STEP

Zajęcia choreograficzne prowadzone na specjalnej platformie. Poprzez naukę choreografii na stepie poprawiamy koordynację i pamięć ruchowa, wzmacniamy mięśnie nóg i pośladków oraz spalimy tkankę tłuszczową. Efektem lekcji jest układ choreograficzny na stepie, który sprawia ogromną radość i satysfakcję oraz chęć powrotu na następną lekcję. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

TIGER CROSS

Chcesz poprawić swoją szybkość, wytrzymałość, zwinność, elastyczność, siłę, równowagę i koordynację? Jeśli tak, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Trening Tiger Cross zawiera wiele ćwiczeń złożonych, które wzmacnią siłę tułowia, świetnie wyrzeźbią brzuch i spalą kalorie jak żaden inny trening. Zajęcia przeznaczone są dla osób wysportowanych fizycznie, bez żadnych kontuzji.

PUMP AND TONE
Zajęcia z użyciem sztang fitness. Idealny trening zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, ponieważ każdy dobiera  obciążenie do swoich możliwości. Ćwiczenia wykonywane przy specjalnie skomponowanej muzyce, zapewniają poprawę kondycji, wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni bez ich rozrostu, a ponadto spalają tkankę tłuszczową - efekt spalania utrzymuje się do 12 godzin po zakończeniu treningu. Trening dla każdego, bez względu na wiek i płeć.

TRENING FUNKCJONALNY
Trening funkcjonalny imituje ruchy, które wykonujemy na co dzień. Poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę, oraz pomaga w treningu mięśni głębokich.

POWER JUMP SHAPE
Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem trampolin.

Taneczne

ZUMBA
Zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję oraz napawa optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie.

POWER JUMP CHOREO
Zajęcia z choreografią, które odbywają się na trampolinach.

Mentalne

JOGA
Połączenie ciała i umysłu w jedną harmonię. Twoje ciało będzie czuło i mogło więcej. Joga to nie tylko ćwiczenia, to filozofia i sposób na życie. To świadomość swojego ciała i umysłu, bycie panem samego siebie i poczucia, że nic nie jest wstanie na nas wpłynąć wbrew naszej woli. Jogę ćwiczy się po to, by ciało nie przeszkadzało umysłowi w skupieniu i w osiągnięciu stanu, który jest dla człowieka komfortem bycia.

PILATES
Ćwiczenia oparte na wzmacnianiu mięśni głębokich brzucha. Odpowiednia praca oddechowa umożliwia pełne wykorzystanie siły mięśni, wzmacniając je i wysmuklając. System Pilates to lecznicze ćwiczenia budujące gorset mięśniowy kręgosłupa, zmniejszające jego bóle i przywracające mu sprawność ruchową.
Zajęcia o średniej i dużej intensywności (wolne tempo), przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem oraz chcących uzyskać szczupłą sylwetkę. Zajęcia dla każdego.

STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające, relaksujące,oddechowe,prowadzone przy spokojnej muzyce.Dzięki stretchingowi zwiększa się ruchomość stawów oraz naturalna zdolność mięśnia do skurczu. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Relaksacyjna muzyka, przyjemny klimat i spokojnie prowadzona lekcja gwarantują odprężenie po trudach dnia czy zakończonym treningu. Zajęcia dla każdego.

1

Spinning

LEE - Low End Endurance

  • Zajęcia o niskiej/średniej intensywności (65%-75% HRMax)
  • Budują bazę wydolnościową
  • Poprawiają pracę układu krążeniowo- oddechowego i wzmacniają serce
  • Przyśpieszają metabolizm tłuszczów
  • Obniżają ciśnienie krwi i poziom cholesterolu
  • Redukują stres i napięcie mięśniowe
  • Zajęcia dla wszystkich

HEE - Hi End Endurance

  • Zajęcia o średniej intensywności (75% 85% HRMax)
  • Poprawiają pracę układu krążeniowo- oddechowego
  • Zwiększają metabolizm (głównie glikogenu)
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Zwiększają poziom umiejętności
  • Zajęcia dla wszystkich

INTERVAL

  • Zajęcia o wysokiej intensywności (maksymalnie 95% HRMax)
  • Poprawiają wydolność organizmu, szczególnie wydolność tlenową
  • Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy
  • Pomagają utrzymać wysoki poziom (szczyt) wydolności fizycznej
  • Zajęcia dla zaawansowanych

HEE SHAPE

  • Zajęcia o średniej intensywności (75%-85%)
  • 45 minut jazdy na rowerze zakończone 10 minutowym wzmacnianiem lokalnym mięśni ramoin i brzucha
  • Zajęcia dla wszystkich
1

Trening personalny

Trening Personalny to jedna z najbardziej efektywnych form treningu. Indywidualnie dobrany program treningowy, stała opieka trenera, który czuwa nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń pozwolą na szybkie i bezpieczne osiągnięcie celu. Dzięki kontroli efektów i monitoringowi postępów trener w odpowiednim momencie wprowadza zmiany w plany treningowe co pozwola na maksymalizację efektów. W chwilach słabości trener zawsze zmobilizuje, a ponadto podzieli się fachową wiedzą z zakresu dietetyki i suplementacji. Trening personalny połączony z odpowiednią dietą to najszybsza droga do sprawnego i zdrowego ciała.

1

Wellness

Sauna fińska

Sauna fińska (sucha) charakteryzuje się wysoką temperaturą (95-105ºC) i niską wilgotnością powietrza (5-15%). Kąpiel w saunie to doskonały sposób na odprężenie, regenerację oraz zwiększenie odporności organizmu. Seanse polecane są głównie dla osób z problemami skórnymi, reumatycznymi, odpornościowymi oraz oddechowymi. Sauna wykonana jest z drewna klasy A oraz afrykańskiej abachi, które zapewniają odpowiednie warunki funkcjonowania sauny.

Łaźnia parowa

Łaźnia parowa to sauna o wilgotności powietrza wynoszącej do 100% i temperaturze dochodzącej do 50ºC. Wskazana jest dla osób, których organizm nie toleruje wysokich temperatur. Kąpiele w łaźni parowej działają kojąco na organizm, obniżają napięcie mięśni, oczyszczają organizm z toksyn oraz doskonale nawilżają i regenerują skórę. Ponadto pomagają w leczeniu chorób dróg oddechowych, układu krążenia oraz schorzeniach reumatycznych.

Jacuzzi

Kąpiel w jacuzzi jest zalecana wszystkim, bez względu na wiek. Regenerujący hydromasaż likwiduje uczucie zmęczenia, łagodzi bóle mięśniowo-stawowe, ponadto przyspiesza przemianę materii i poprawia krążenie. To znakomity sposób na zrelaksowanie się po treningu na siłowni lub po zajęciach ruchowych.

Masaże

MASAŻ KLASYCZNY
Klasyczny masaż służy rozluźnieniu mięśni całego ciała. Odpowiednio wykonany poprawia krążenie oraz ujędrnia skórę, ponadto doskonale odpręża i relaksuje.

MASAŻ RELAKSACYJNY
Masaż relaksacyjny pobudza skórę i mięśnie, zmniejszając ich napięcie, przywraca prawidłowy rytm serca oraz poprawia krążenie krwi. Spokojny i rytmicznie wykonany, niweluje stres i związane z nim dolegliwości.

MASAŻ ODCHUDZAJĄCO-UJĘDRNIAJĄCY
Wykonywany przy użyciu specjalnych chwytów. Masaż ten doskonale wpływa na stan skóry. Szczególnie skuteczny z preparatami antycellulitisowymi i ujędrniającymi.



facebook
praca
partnerzy